Voiko vakuutusasioiden ja sairaan lapsen hoidon yhdistäminen olla helppoa?

Taas yksi valvottu yö takana, terveyskeskukseen ei saa enää aikoja tälle päivälle ja tilipäiväkin on tulossa vasta ensi viikolla. Kuulostaako tutulta? Korvatulehdus ja siihen liittyvä korvatulehduskierre ovat hyvin yleisiä tuttavuuksia lapsiperheissä. Hoitoon liittyy usein lukuisia lääkärissäkäyntejä, lääkekuureja, korvien putkittamista ja jälkitarkastuksia. Hyvästä hoidosta huolimatta oireet voivat jatkua tai uusiutua eikä mikään ole ilmaista. Väsymyksen ja stressin lomassa pitäisi odottaa maksusitoumusta toimenpiteeseen ja vielä jaksaa tehdä korvaushakemukset vakuutusyhtiölle aiheutuneista kuluista.

Mietimme Pohjantähdessä, miten helpottaa vanhempien taakkaa pienen korvapotilaan kanssa. Silloin syntyi ajatus suoralaskutuspalvelusta, missä vanhempien ei tarvitsisi käyttää omaa rahaa pienen lapsen lääkärin vastaanottokäynneillä omavastuun maksamisen jälkeen. Näin vanhemmat voivat keskittyä sairaan lapsensa hoitoon eikä tarvitse huolehtia korvausten hakemisesta tai odotella korvausten saamista.

Suoralaskutuspalvelumme Mehiläisen kanssa käynnistyi 1.2.2017. Saamiemme asiakaspalautteiden pohjalta palvelu on otettu iloiten vastaan. Suoralaskutuspalvelu on käytössä myös Linnan Klinikan kanssa Hämeenlinnassa. Palvelu ei koske ainoastaan lapsia vaan myös aikuisten tapaturmia ja sairauksia.

Kysymykseen, voiko vakuutusasioiden ja sairaan lapsen hoidon yhdistäminen olla helppoa, voimme vilpittömin mielin antaa vastaukseksi voi. Tämän toteamuksen vahvistaa myös asiakkaaltamme saatu palaute:

”Erinomainen systeemi ja iloinen yllätys. Tällainen palvelu on upea lisä. Helpottaa kovasti kun ei tarvitse pelata rahan eikä hakemusten kanssa. Lämpimät kiitokset, olen erittäin tyytyväinen.”

Tagit:, , ,

Paluulinkki sivustoltasi.

Elisa Mattila

Elisa Mattila

Henkilövahinkojen parissa lääketiedettä ja juridiikkaa tutkiskeleva ja yhdistelevä korvauspuolen osaaja.

Kommentoi