Oma Pohjantähden alla

Oma Pohjantähden alla/kätevällä työtavalla
Kirjaat vahinkosi tiedot/joita meillä tarvitaan
Oma Pohjantähden alla/tavalla sujuvalla
Otat yhteyttä meihin/kun auto hajoaa

Ja alla Pohjantähden/minä vastaan, sinun tähden
Ja vain Pohjantähden nähden/asiointi suojataan

Silloin tällöin radiosta kuulee vanhoja klassikoita, joita on päivitetty uuteen muotoon. Sähköinen asiointi ei ole uusi asia, mutta me Pohjantähdessä olemme viime aikoina päivittäneet sähköistä asiointipalveluamme Oma Pohjantähteä, jotta vakuutus- ja vahinkoasiointi olisi entistä sujuvampaa.

Oma Pohjantähden kautta voi vakuutusasioiden tarkistamisen lisäksi hoitaa myös vahinkoasioita. Palvelun kautta voit jättää sähköisen vahinkoilmoituksen mihin vuorokauden aikaan tahansa silloin, kun sinulla on siihen aikaa. Vahinkoilmoituksiin voi liittää esimerkiksi korjauskustannusarvioita tai lääkärin epikriisimerkintöjä vahinkoasiaa selventämään. Useimmissa tapauksissa emme tarvitse sähköisen vahinkoilmoituksen liitteeksi skannattuja kuitteja vaan vahingon kulutiedot kirjataan sähköiseen lomakepohjaan. Kannattaa kuitenkin aina tutustua lomakkeen ohjeistukseen; vahinkolajista riippuen vakuutusyhtiö tarvitsee erilaisia selvityksiä ja tositteita.

Jos olet epävarma esimerkiksi vakuutuksesi omavastuuosuudesta tai sinulla on muuta kysyttävää vakuutus- tai vahinkoasioistasi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköisen asiointipalvelun kautta. Vakuutuksenottaja voi myöntää palvelussa käyttöoikeuksia muille vakuutetuille perheenjäsenille, jolloin kaikki perheenjäsenet pääsevät tarvittaessa hoitamaan omia vahinkoasioitaan palvelun kautta omilla verkkopankkitunnuksillaan.

Oma Pohjantähti -asiointipalvelu on suojattu palvelu, jonne vaaditaan tunnistaumisvälineeksi verkkopankkitunnukset. Ensimmäisen kirjautumisen jälkeen verkkopankkitunnukset voi korvata käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jonka jälkeen palvelu on käytettävissä, vaikka verkkopankkitunnukset eivät kulkisi aina mukanasi. Palvelun kautta lähetät meille suojattuna esimerkiksi henkilövahinkoasiaasi liittyvät salassa pidettävät sairauskertomustiedot; kukapa meistä haluaisi terveydentilatietojensa leviävän suojaamattoman sähköpostin kautta ties minne.

Olemmeko sitten luopuneet Pohjantähden perinteisestä henkilökohtaisesta asiakaspalvelusta? Emme ole. Myös Oma Pohjantähti -palvelussa saat henkilökohtaista palvelua. Kysymyksiin vastaavat ihmiset, eivät robotit. Myös vahinkoasiat kulkevat meidän pohjantähtiläisten tähtisilmien kautta, vaikka sähköisellä asioinnilla saadaankin nopeutettua mm. korvauskäsittelyä.

Jos et ole vielä kirjautunut Oma Pohjantähti -palveluun, suosittelen, että teet sen nyt tästä. Arvomme uusien palveluun 31.8.2017 mennessä kirjautuneiden ja sähköpostiosoitteensa ilmoittaneiden kesken 50 euron arvoisen Presentcard -lahjakortin.

Jos olet jo rekisteröitynyt palveluun, onnittelen sinua hyvästä valinnasta. Omat yhteystiedot kannattaa käydä tarkistamassa ja päivittämässä ja samalla voit silmäillä, mitä uutta Oma Pohjantähteen on viime aikoina tullut. Voit myös aina jättää meille palautetta siitä, miten voisimme vielä parantaa sähköistä asiointipalveluamme. Näiden asiakkailta tulleiden vinkkien ja kokemusten perusteella saamme päivitettyä tämän päivän hitin entistä ehommaksi versioksi myös tulevaisuudessa.

Tagit:,

Paluulinkki sivustoltasi.

Jenni Kotiranta

Korvauskäsittelijä Jenni on viimeiset neljä vuotta seikkaillut henkilövahinkojen ihmeellisessä maailmassa. Mikään inhimillinen ei näin ollen ole vierasta; korvausta on maksettu niin nenään vedetystä herneestä kuin kodin tulipalon vuoksi peruuntuneesta matkastakin. Koska uuden oppiminen on aina tavoitteena, aikoo Jenni seuraavaksi tehdä syväsukelluksen työtapaturmien ja ammattitautien pohjattomaan vesistöön. Tietenkin hyvällä matkavakuutuksella varustettuna.

Kommentoi